reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

reklama

Vysokoškolský život

Óda na nespavosť

Lenka Čičatková

Óda na nespavosť

...mám otvorené okno. To ma prinúti ležať pod perinou. ...dala som si teplú sprchu. To by ma malo ukľudniť. ...vypila som teplý bylinkoy čaj. Na obale bolo napísané sladké sny. V popise ukľudňujúci bylinný čaj. ...nepila som kávu. ja! Nepila som kávu už od pondelka :(

  • 27. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 613x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu