reklama

Óda na nespavosť

...mám otvorené okno. To ma prinúti ležať pod perinou. ...dala som si teplú sprchu. To by ma malo ukľudniť. ...vypila som teplý bylinkoy čaj. Na obale bolo napísané sladké sny. V popise ukľudňujúci bylinný čaj. ...nepila som kávu. ja! Nepila som kávu už od pondelka :(

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pred pár týždňami som sa presťahovala do Prahy a pomyselný status na Facebooku som zmenila na VYSOKOŠKOLSKÁ ŠTUDENTKA. Nasťahovala som sa do malej podlhovastej izby. Natlačila niekoľko plných kufrov vecí do jednej skrine, jedného nadstavca, polovičky potravinovej skrinky a 4 kancelárskych šuplíkov. Navliekla lienkované posteľné prádlo, ohla zopár klincov, keď som chcela vešať fotorámčeky. A napojila som predlžovačku tak, aby som nemusela mať kanvicu na stole, kde by som sa mala učiť. V podsate som sa zabývala. V Prahe :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozmenila som životný štýl.

Raňajkujem. Pravidelne. Vlastne denne. Okrem dní, keď to nestihnem. Do školy chodím na poslednú chvíľu, aj keď ju mám najbližšie z ľudí, ktorí tvoria môj odbor. Nepočítala som to presne, ale cestou akurát stihnem zjesť jablko a ohryzku vyhodiť do smetného koša ešte pred školou. A minule keď mi hrala v mp3 makarena, nedostala som sa poriadne ani k refrénu. Takže tá škola je v vlastne smutne blízko.Ta blízkosť mi nedovolí ani zatancovať si makarenu. Aspoň tak v duchu :) héééj makarena...:)

Zdravo jem. No vlastne jem čo sa dá, čo je k dispozícii a čo je lacné. Jem veľa sáčkovej ryže, lebo tá sa dá urobiť minimálne na 9 spôsobov (toľko krát som ju už tu robila), našťastie milujem wifonky (som zvedavá ako dlho ešte) a chlieb s džemom od babky je na nezaplatenie. A potom ešte tie super bagety, ktoré predávajú dole na vrátnici za zvýhodnenú študentskú cenu na ISIC. Kde by sme bez teba boli drahý ISIC ?:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Učím sa. Myslím, že teraz mi neverí ani dejepisárka, ani žiaden učiteľ zo strednej, lebo som sa učila iba na hodine (ak som tam bola), alebo som sa učila životom. Zrazu si čítam skriptá, zamýšľam sa nad štatistikou a búcham si hlavu o stenu, prečo som nešla maturovať z matiky, aj keď asi by mi to veľmi nepomohlo. Snažím sa pochopiť tú abecedu čo sa na matike učíme, ale podľa mňa je človeku jasné, že 0X=0 a nepotrebujem to ešte dokazovať na 4 strany... škoda pera, papiera, času... :) aj keď 0X=0 bola vlastne iba zaujímavosť. Ten zvyšok som zatiaľ nepochopila. A kedže nás je na prednáške asi 300, od prvákov po desiatakov...asi nie som sama. I love matfyz matika na ekonomke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

...

A potom sa ešte snažím zaspať. V posledných dňoch neúspešne :)

...jedna ovečka, druhá ovečka, tretia ovečka, čierna ovečka, piata ovečka, baran ...

Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu