reklama

Američan učiaci sa slovenčinu:D po dnešku ma zabite:D

Bola práve prestávka medzi tréningami. Deti sa prezliekali, rodičia prichádzali a ja som si po dvoch hodinových tréningom s malými diablami užívala 5 minútový oddych. V tom ku mne prišiel postarši, asi 40 ročný pán a povedal: " Ahoj. Ako sa máš?". Keby som sedela na stoličke, tak z nej spadnem...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Kedže som stála, hodilo ma to na reprak a v nemom úžase som zo seba vydala: ,,What?":D Neverila som vlastným ušiam. Bola to síce lámavá slovenčina, ale BOLA to slovenčina! Slovo dalo slovo a ja som sa dozvedela, že Robert sa učí slovenčinu ešte len 2 týždne. Vraj ma doma nejaku príručku pre samouka a CD. Otestovala som ho. Vravím si, po 2 týždňoch mi bude rozumieť tak, ďakujem, dobré ráno a podobné frázy. Nečala som, že mi bude rozumieť to, že bývam na opačnej strane republiky ako Bratislava, že som v šoku a ešte raz, že som v šoku. Keď mi povedal (v slovenčine!) chápem ťa skoro som už rozbila zrkadlo, ktoré bolo za reprakom. Robert chce ísť na univerzitu do Bratislavy budúci rok. V Chippewa Falls je iba na návšteve u svojej sestry na jeden deň! Kedže jej dcéra tancuje v mojej skupinke prišiel sa na ňu pozrieť. Neuveriteľná zhoda náhod. Človek príde na návštevu na jeden deň. Na tréningu svojej netere stretne Slovenku. Slovenčinu sa učí 2 týždne... Neuveriteľné! Ja mám tréning s deťmi. Vyšťavená cez krátku pauzu pijem vodu a človek, ktorý je tu na jeden deň, vie slovensky, chce ísť na Slovensko. A to sa dnes stalo... Sama neverím čo píšem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Doma ma už čakal mail od Roberta. Kedže sme nemali veľa času na rozhovor viac mi vysvetlil v liste. 3 mesiace premýšľa o tom, či pôjde na Slovensko. Na univerzitu v Bratislave. Ale to čo napísal ďalej ma už zhodilo zo stoličky. On ide učiť na Slovensko ako lektor! A je to pastor! Ide učiť náboženstvo a angličtinu! Neuveriteľné a pritom? Pritom...ani sama neviem. Je toto vôbec možné? Toľká zhoda náhod.

A dnes na hodine diktátorov sme sa presne bavili o rozdieloch medzi Amerikou a zvyškom svete. Samozrejme ja a Yu-Jin na jednej strane, amíci na druhej:D 85 minútovú hodinu sme predebatili. A tak to, čo sme mali stihnúť na hodine, mám teraz na domácu úlohu. Ale nevadí. Neskutočne sme sa pri tom VŠETCI nasmiali(na čele s učiteľom) ako jedna strana "kydala" na druhú :D Po hodine sme si obe povedali, že napriek prevahe (9:2) sme sa držali statočné a udelili sme si titul STRONG WOMEN:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Za posledné dni toho bolo viac o čom by sa dalo písať, ale škola nepopustí a moje "busy" stavy sa už premenili v realitu. Nabudúce o tom, prečo som bola v škole ako Doktorka Quinnová:D ovšem, keď to dovtedy sama zistím:D

Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu