reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

reklama

Tam kde sa neumiera

Predčasný teplý vánok

Lenka Čičatková

Predčasný teplý vánok

"Ani sobotu som nemala veľa síl vstať z postele. Jediné čo som vlastne za posledné dni naozaj robila bol môj fotoalbum s fotkami z Ameriky a všetko to, čo sa toho týka. Aj keď noc bola teplá, zjavne moja teplota bola teplejšia a tak som k svojej plachte a dvom dekám pridala tretiu a tabletku Paralenu ako bonus."

  • 9. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 660x
  • 0
Američan učiaci sa slovenčinu:D po dnešku ma zabite:D

Lenka Čičatková

Američan učiaci sa slovenčinu:D po dnešku ma zabite:D

Bola práve prestávka medzi tréningami. Deti sa prezliekali, rodičia prichádzali a ja som si po dvoch hodinových tréningom s malými diablami užívala 5 minútový oddych. V tom ku mne prišiel postarši, asi 40 ročný pán a povedal: " Ahoj. Ako sa máš?". Keby som sedela na stoličke, tak z nej spadnem...

  • 25. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 4
09/17/2009- Chippewa Falls -Wisconsin

Lenka Čičatková

09/17/2009- Chippewa Falls -Wisconsin

po dnešku už plakať nebudem:) veď nie je prečo...:)

  • 17. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 845x
  • 0
Americká narodeninová pizza, ktorej neverím

Lenka Čičatková

Americká narodeninová pizza, ktorej neverím

Za posledné dni som si toho užila viac než dosť. Prežila som svoje narodeniny, dokončila som s Adamom projekt v škole, maródovala som, pozrela som si celú štvrtú sériu Step by step, obhajovala som si žiadosť o štipendium a vymenila si zopár názorov. Dosť stresujúce obdobie je za mnou a neviem čo je predomnou.

  • 16. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 775x
  • 0
It is very mad world:)*môj krásny piatok

Lenka Čičatková

It is very mad world:)*môj krásny piatok

...it is very mad world:)with people:D napriek tomu ŽIJEM RADA

  • 15. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 793x
  • 1
reklama
Všetko bude dobré a aj naozaj bolo...

Lenka Čičatková

Všetko bude dobré a aj naozaj bolo...

Spomienky na ručne písané slová od mojej babky, alebo môj prvý článok na blog.sme.sk.)

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 845x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu