reklama

Charakterizuj ma

často sa ma pýtajú kto som...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Charakterizuj sa. Na túto otázku som odpovedala v poslednom roku častejšie ako zvyčajne. Keď sa ma to pýtali pri výberovom konaní na štipendium do Ameriky, bez zaváhania som odpovedala:" Aktívna, cieľavedomá, a hlavne veľmi optimistická. Netrpezlivá a neporiadkumilovná, ale s organizačnými schopnosťami. Nemyslím, že som namyslená. Som skôr sebavedomá".

Približne pred mesiacom som sa zúčastnila podobného pohovoru. Kedže som (ešte stále:D) v Amerike, komunikovali sme prostedníctvom skypu. Podobná otázka padla opäť. Tentkrát som to trošku pozmenila: " Aktívna (občas sa príliš), cieľavedomá, a hlavne vždy veľmi optimistická. Veľmi netrepezlivá a neporiadkumilovná, ale s organizačnými schopnosťami. Nemyslím, že som namyslená. Skôr viem, čo chcem."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes mi volal kamarát. Dlho sme sa nevideli, nedávno opäť a proste...(To je vlastne úplne jedno). Po hodine telefonátu sa ma opýtal: "Myslíš, že si sa zmenila?" Nevedela som na akú časovú periódu myslí a v akom význame. Ja:"Hej, rok som necvičila, tak som pribrala. Ale snažím sa dať naspäť dokopy, aby si ma na tréningu aj dvihol pri zdvíhačke." On: " Nemyslel som výzorovo..." Ja: " Hej, zmenila som sa. Spím o hodinu dlhšie ako zvyčajne, lebo som pochopila, že som potom silnejšia." Nemala som chuť rozoberať môj život, ale nedal sa odbiť. " Lenka, poznáme sa takmer sedem rokov. Som od teba dostatočne starší ( v duchu som sa zasmiala), aby som ťa vnímal. Spoznal som ťa ako 12-ročnú uletenú babu. Talentovanú a večne vysmiatu. Potom prišlo to obdobie, keď som ani ja nevidel, že ti niečo je. Ale mala si sťastie, že ti XYZ (nebudem menovať) pomohol, lebo to videl. Vtedy si sa zmenila najviac. Lenik, v štrnástich si si uvedomila čo je život a začala si s nim bojovať. A používaš tie najväčšie zbrane-úsmev a optimizmus. Nechcem aby si sa zmenila, lebo by to bolo len k horšiemu." Nevedela som čo povedať. Kapitola keď som sa "zmenila" je už dávno preč a nechcela som to už rozoberať. ON:" Vieš čo na tebe zbožňujem? Keď máš chlapca. Vtedy si ako malá bábika s dvoma copíkmi." JA:" Barbie, alebo Stella?:D" ON:" Lenka, že ty teraz niekoho maš?" a ja som bola ticho...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najkrajšie telenovely píše život sám. Zápletky, ktoré nenájdete ani vo filmoch. Som však toho názoru, že nie život je režisérom, ale my. Lebo nevieme určiť výsledok, tak ako režisér nevie prinútiť diváka aby išiel do kina. Rovnako ako režisér môžeme aj my diváka inšpirovať. Dať mu dôvod prísť a kúpiť si lístok.

Venujem svojmu najlepšiemu kamarátovi, lebo ja viem, že je to o dôvere a prekonávaní sa. Až zistím (kde som), prídem. A my sa opäť budeme smiať. Veríš mi?

Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu