reklama

prečo je to naozaj dobré:)

dnes som sa rozpísala... je to zvláštne, že píšem len v časoch keď mi je ťažko, ale nemyslím  to zle. Nechcem aby ste plakali nad tým čo píšem. Chcem aby ste sa usmiali (rovnako ako ja) nad nevšednosťou života, nepredvídateľnosťou a hlavne pestrosťou. Lebo o tom je život. Ja som optimista, nestrácajúci nádej, učiaci sa na vlastných chybách, občas nepredvídateľná, ale som to stále ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neplačte nad rozliatym mliekom, lebo je tu veľký a pevný stôl, takže ani kvapka nekvapne na zem. Jazýček mám vrtký a aspoň si užijem trochu srandy pri hre na mačičku. Takže aby som to dala dokopy, píšem preto, lebo mi to robí dobre, vyrozprávať sa (v slovenčine) a píšem preto, aby ste vedeli, že sa mám dobre. Ľudia keby to bolo zle (čo nebude), tak robím niečo iné.

V rámci jedného dňa, v rámci jednej šudijnej miestnosti sa dá prežiť veľa pocitov. Pocitov, že máte na učenie celý deň, šak pohoda. Blbých pocitov, že ste niekoho rozplakali, dobrých pocitov, že sa toto niekomu chce čítať. Neutrálnych pocitov po rozhovore ... lebo už nečakám už viem. A napriek všetkému vypovedanému je vo mne strach. Zbytočne si komplikuješ život Lenka, zbytočne. Lebo som bola hlúpa a nedala si povedať:D čas vraj vyrieši všetko. Uvidíme čo urobí s nasledujúcimi 10 mesiacmi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aby ste mi uverili:

1, Mám pravidelný prísun stravy. Nie je zdravá, lebo hamburgery a hotdogy do tejto kategórie nepatria, ale hladom netrpím.

2, Nebijú ma:D no to by ešte tak skúsili:D

3, Som busy- môže mi byť lepšie? Viete si ma predstaviť v inej polohe?!

4, Škola ma baví. Nebaví ma to množstvo domácich úloh.

5, Mám tu kamarátov, nie som sama. Nikdy nie som sama:)

6, Priatelia na Slovensku na mňa ešte nezabudli:D

7, Mám tu oporu-slovenskú oporu, ktorá sa volá Peťka. Je hnedovlasá, má 17 rokov a je super!

8, Smejem sa, každý deň sa smejem, lebo je vo mňe ešte stále dostatočný počet endorfínov.

...a som optimista. Verím, že dorána zmaknem 25 kapitol Huckleberryho Finna. Ľudia deň ma iba 24 hodín. Ak nazvete niektorý z nich deň blbec, tak verte, že nebude trvať dlhšie ako 24 hodín. Lebo každý deň je šanca, že sa stane niečo pekné. Šanca je každú minútu. Prečo teda neskúsiť štastie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a ono to celé nie je o optimizme, ono je to o prijatí vecí takých akých sú. Lebo nie každý deň je sviatok, ale každy deň môže byť krásny.

Miškovi, lebo nech sa stane čo sa stane, rozum máme (snáď:D) obaja.

Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu