reklama

09/17/2009- Chippewa Falls -Wisconsin

po dnešku už plakať nebudem:) veď nie je prečo...:)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Lenka and Adam prepare presentation about 5 wheels cart
Lenka and Adam prepare presentation about 5 wheels cart (zdroj: computer:D)

Pre istotu som dnes ráno nešla do fitnescentra. Pre istotu som zaspala a na náhradný test som dobehla na poslednú chvíľu. Vďaka za Anglicko-Slovenský/Slovensko-Anglický slovníku, do ktorého rafinovene schováte ťaháky. Počas testu aj tak zistíte, že sú vám totálne nanič, lebo ste neodhadli učiteľovu náladu. Z možností A,B,C,D, v úlohách s možnosťou viacerých správych odpovedí, využijem vedomosti z kombinatoriky. Ak to dobre počítam ponúka sa mi...no ehm...veľa možností na kombinovanie, takže využijem 25 z nich a prvú časť testu mám za sebou. Pri druhej časti začnem konečne premýšľať. Z 5 otázok som si istá jednou odpoveďou. Vzhľadom na americký hodnotiaci systém (60% je F- prepad) som ešte stále pod mrazivou hranicou. Keď tu zrazu...zmilovanie...Dôverčivý americký učiteľ odíde z triedy. Šup vybrať učebnicu a v časovej tiesni a v strese nájsť správne odpovede....uf...Spotila som sa dostatočne. Aspoň nemám výčitky, že som ráno vynechala fitnescentrum:D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mŕtva, s pocitom tuleňa ( bez komentára) som dobehla na hodinu angličtiny. Odľahlo mi, že sme dnes vynechali čítanie Huckeberryho Finna. Mám problém s angličtinou (už začínam mať aj so slovenčinou) a nie to ešte americký dialekt. Radosť prestriedal šok z množstva úloh na víkend. A ja som sa ako malá tešila na Oktoberfest. Namiesto toho budem mať Študyfest s návševnosťou 1 účastník nad knihami.

Pri obede som pochopila, že môj žalúdok je naozaj odolný. Na Slovensku by som takúto kombináciu neskúšala, ale hlad nepovolí a ono to nie je až také zlé. Vlastne hotdog s chilli, čokoládový puding, paprika a uhorky, mrkva, kompót a čokoládové mlieko je jedna z tých lepších ponúk za posledný týždeň. Pred ďalšou hodinou stihnem ešte skontrolovať mailovú schránku. A je to tam! Mám štipko! Celá trieda jasá so mnou a ja som opäť červená, ako keď mi pondelok spievali ,,Hepy brzdej". Ale čert to vem, teším sa jak malá:) S Adamom "dodizajnujeme" naše 5 kolesové auto. Náš samohybno-magnetický sytém jemne hapruje, ale kúsok kartónu dokáže zázraky. Tak snáď zajtrajšiu prezentáciu prežijeme. Uf...týždeň a pol každonennej roboty na takej somarine. Ale srandy teda bolo:D To sa musí uznať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pred poslednou hodinou mi začne s Judith preskakovať. Do triedy odchádzame ponorené do našich snov:D ,, Prebudila som sa, až keď som vrazila do učiteľa:D Vyjde zo mňa chabé:" Sorry Sir " a zasa si červená sadnem do lavice. S Petrom si rýchlo kontrolujeme domáce úlohy.

Na zvonenie som čakala 85 minút....wrrrrr....

Cestou domov sme s Yu-Jin preberali ,,vazne" problemy a domov som prisla som slzami v ociach:D. Skoda, ze ich mám este aj teraz...ale to uz pre iné problémy

Lenka Čičatková

Lenka Čičatková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

,,Zaumienila som si, že budem žiť večne a zomriem len v tom prípade, že by sa mi to nepodarilo."Yossarian Zoznam autorových rubrík:  Vysokoškolský životTam kde sa neumieraZaumienila si, že bude žiť večSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu